Kategorie
Porównaj
Brak produktów do porównania
 Serwis

Serwis firmy Prolech pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30 

telefon: 25 684 8878
e-mail: serwis@prolech.com.pl  

Procedura zgłaszania reklamacji:

- przed wysłaniem sprzętu do serwisu sprzedawca jest zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego na stronie rma.prolech.com.pl, (urządzenie przysłane bez wypełnionego formularza RMA zostanie odesłane do nadawcy bez rozpatrzenia),

- towar przed wysłaniem musi zostać zabezpieczony w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport do serwisu,

- sprzęt prosimy przysyłać kompletny (urządzenie przesłane bez akcesoriów, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania zostaną odesłane do nadawcy bez naprawy),

- do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, kopię dowodu zakupu oraz podanie numeru RMA na opakowaniu,

- jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki. 

Firma Prolech rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych. 
 

 

Zgłaszanie reklamacji: 

rma.prolech.com.pl
ZAMKNIJ
W trakcie korzystania z usług e-sklepu w systemie operacyjnym Użytkownika instalowane są pliki cookies. Pliki cookies wykorzystywane w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w ten sposób dostosowane są do indywidualnych potrzeb oraz dla celów statystycznych. W przypadku, w którym Użytkownik nie wyraża zgody na instalację plików cookies,
powinien zaznaczyć odpowiednią opcję w konfiguracji przeglądarki, którą się posługuje lub odmówić wyrażenia zgody na instalację cookies w odpowiednim oknie dialogowym.