Kategorie
Porównaj
Brak produktów do porównania
Serwis

 Reklamacje i Zwroty (RMA)

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, chcesz zgłosić reklamację lub zwrot, skorzystaj z naszego systemu RMA pod adresem:

https://rma.prolech.com.pl/login/

 

Adres do wysyłki reklamacji oraz zwrotów: 

PROLECH - SERWIS

Stary Puznów 58B, 08-400 Garwolin 

serwis@prolech.com.pl

+48 25 684 88 78

 

Jak złożyć reklamację?

  1. Zaloguj się lub zarejestruj konto w naszym systemie RMA.
  2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy, podając:
    • numer faktury lub zamówienia,
    • dane produktu (nazwa, kod, numer seryjny),
    • opis usterki lub powód zwrotu.
  3. Dołącz dokumentację (jeśli to możliwe), co przyspieszy proces rozpatrzenia.

4.       Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz numer RMA, który umożliwi śledzenie statusu sprawy. Dodaj go do paczki w widocznym miejscu. (Urządzenie przysłane bez wypełnionego formularza RMA zostanie odesłane do nadawcy bez rozpatrzenia).

5.       Towar przed wysłaniem musi zostać zabezpieczony w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport do serwisu, sprzęt prosimy przysyłać kompletny (urządzenie przesłane bez akcesoriów, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania zostaną odesłane do nadawcy bez naprawy).

 

Warunki reklamacji

  • Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującym prawem oraz warunkami gwarancji producenta.
  • Towar należy odesłać czysty, kompletny i odpowiednio zabezpieczony.
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji mogą zostać naliczone koszty diagnostyki oraz przesyłki zwrotnej.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość (np. przez internet), ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Czas rozpatrzenia reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, aby każda reklamacja została rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu. Firma Prolech zastrzega sobie również prawo do wydłużenia okresu rozpatrzenia reklamacji do 28 dni roboczych w sytuacjach nietypowych.  

 

ZAMKNIJ
W trakcie korzystania z usług e-sklepu w systemie operacyjnym Użytkownika instalowane są pliki cookies. Pliki cookies wykorzystywane w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w ten sposób dostosowane są do indywidualnych potrzeb oraz dla celów statystycznych. W przypadku, w którym Użytkownik nie wyraża zgody na instalację plików cookies,
powinien zaznaczyć odpowiednią opcję w konfiguracji przeglądarki, którą się posługuje lub odmówić wyrażenia zgody na instalację cookies w odpowiednim oknie dialogowym.